Megoldás nagykereskedők problémájára

Őrületbe kergeti az adminisztráció?

Elveszik az adatok között, és néha megfeledkezik egy-egy számláról vagy ügyfélről?

Az IRIS - Ügyviteli Rendszer azoknak, a nagykereskedelemmel foglalkozó vállalkozásoknak tud segíteni, akik kiváló minőségű szolgáltatást nyújtanak, de gondot okoz számukra az adataik és az ügyviteli folyamataik kezelése

Az Ön nagykereskedelmi üzlete

Ügyviteli rendszer használata nélkül

Átláthatatlan, nehezen ellenőrizhető folyamatok

Ügyfél-reklamáció esetén nehezen, vagy egyáltalán nem visszakereshető előzmények

Elkeveredő megrendelések

Nehezen ellenőrizhető készletek

KÁOSZ!

Ügyviteli rendszer használatával

Átlátható, ellenőrzött folyamatok

Ügyfél reklamáció esetén a vásárlási előzmények néhány másodperc alatt visszakereshetőek

Pontos készletvezetés

Naprakész pénzügyi információk

REND!

Adminisztráció = fölösleges macera?

Forrás: Modern Vállalkozások Programja - www.vallalkozzdigitalisan.hu

Sok cégvezető úgy tekint a vállalkozása adminisztrációjára, mint egy szükséges rosszra, amit az adóhatóság és egyéb hivatalok számára kell vezetni. Pedig az adatok kezelése lehetőség is egyben!

Ahhoz, hogy megfelelő, a vállalkozás fejlődését támogató döntéseket tudjon hozni, Önnek, mint cégvezetőnek sokkal nagyobb szüksége van arra, hogy naprakész információi legyenek a cégéről.

Jogos az elvárás ügyfelei részéről is, hogy tisztában legyen az eddig elvégzett gázkészülék javításokkal, korábbi problémákkal, hogy minél hatékonyabb és költségtakarékosabb megoldást tudjon javasolni.

A cél az, hogy mindezt úgy érjük el, hogy ne kelljen Önnek, vagy munkatársainak egész nap az adminisztrációval bajlódnia és párhuzamosan több szoftvert használnia.

Megoldás a hatékony adminisztrációra

Olyan ügyviteli programra van szüksége, ami "rendszert" visz a vállalkozásába. Amiben csak egyszer kell rögzíteni minden bizonylatot, és az adatokat a rendszer összes modulja fel tudja használni.

Átláthatóak lesznek az ügyviteli folyamatai, minden adat egy helyen lesz, és a szükséges információk egy kattintással a rendelkezésére állnak...

A jól megválasztott, a vállalkozása működéséhez igazodó ügyviteli rendszer használatával nagyobb mértékben csökkentheti a felesleges kiadásait, mint amennyibe a program havi bérleti díja kerül.

És ami még ennél is fontosabb, egy jobb munkahelyi környezet! Mivel ellenőrizhetőek lesznek a folyamatok, az egész nap nem kapkodással, nem az adminisztrációs hibák javításával és nem stresszel fog telni...

Gravity

Hogyan válasszon ügyviteli szoftvert?

Gravity

Mondhatnám azt, hogy válassza az enyémet, de könnyen lehet, hogy Önnek egy másikra van szüksége. Egyetlen szoftver – még az enyém sem – képes minden igényt egyformán kielégíteni, ami az egyik vállalkozásnak tökéletesen bevált, az a másiknak nem biztos, hogy jó.

Ami biztos:

Ügyviteli szoftvert NEM az ár, és NEM a design alapján kell választani.

Egyetlen módon találhatja meg azt, amelyik tökéletesen megfelel majd Önnek:

Több ügyviteli rendszert ki kell próbálni, összehasonlítani, és csak utána szabad kiválasztani a megfelelő szoftvert

Az IRIS - Ügyviteli Rendszerről röviden ...

Végigkíséri egy tipikus nagykereskedelmi vállalkozás folyamatait az árajánlat adástól, a megrendelésen át, egészen a szállításig, számlázásig

Készletkezelés akár több raktárban is

Direkt leltározáshoz készített adatrögzítő modul

Belső készletmozgások kezelése

Egységes, könnyen átlátható adatrögzítő képernyők

Banki és pénztári be- és kifizetések nyilvántartása. Lejáró fizetési határidő figyelmeztetés Önnek és a vevőnek e-mail-ben

Több, mint 120 féle kimutatás és ellenőrző lista a rögzített adatokból

Az aktuális jogszabályoknak megfelelően kezeli a számlázást (online számlázással kiegészítve)

Bejövő és kimenő számla adatok lekérdezése a NAV Online Számla rendszeréből

Moduláris felépítés = rugalmasan paraméterezhető, bővíthető

Minden lista nyomtatható és PDF formátumban is átadható

Adat exportok készítése XLS, CSV, SDF, DBF és HTML formátumban

A számla adatok átadása külső könyvelő programok részére (pl.: Kontír NET, RLB)

Az IRIS Ügyviteli Rendszerre garanciát is vállalok!

Elégedettségi garancia

Ha a 60 napon belül úgy dönt, hogy a program nem felel meg az elvárásainak, indoklás nélkül felmondhatja a bérleti szerződést, és az addig kifizetett bérleti díjat visszafizetem

Megbízhatósági garanciat

Ha egy hónapban 2 óránál hosszabb ideig üzemképtelen a program, akkor abban a hónapban nem kell bérleti díjat fizetni.

Élettartam-garancia

A szoftverre korlátlan ideig, teljes körű garanciát vállalok, a felmerülő hibákat díjmentesen javítom.

Milyen ügyviteli rendszer modulokból választhat?

A modulok önállóan és rendszerben is használhatóak

Értékesítés

A programban lehetőség van a munkalapoktól független számlák kiállítására. Ezáltal nem csak a javításhoz tudja felhasználni az alkatrészeket, hanem szükség esetén értékesíteni is tudja. Az így kiállított számlát a szoftver automatikusan elküldi a NAV online számla rendszerébe.

Beszerzés

Itt rögzítheti a bejövő szállítóleveleket és számlákat. A bejövő számla rögzítésénél a számla adatokat a program le tudja tölteni a NAV online számla rendszeréből, ezzel jelentősen leegyszerűsíti és gyorsítja a folyamatokat. Néhány kattintással feldolgozható akár egy 40-50 tételsoros számla is.

A beszállítók részére árajánlatkérést is kiállíthat, illetve a megrendelést is rögzítheti ebben a modulban.

Pénzügyi modul

Automatikusan a banki program által generált file-ból vagy manuálisan rögzítheti a bankszámlakivonatokat, melyet a program fel is tud dolgozni. Így naprakészen láthatja a kintlévőségeit, illetve fizetési emlékeztetőt tud küldeni a partnereinek. Kiállíthatja a bevételi és kiadási pénztárbizonylatokat, egyszerűen vezetheti a házipénztárat.

A videón egy banki interfész file betöltése látható.

Leltár

Leltár készítése nagymértékben felgyorsítható vonalkódolvasó, vagy kézi adatgyűjtőre készített mini alkalmazás használatával.

Ügyfélkapu webapplikáció

Kiemelt ügyfelei részére az ügyfélszolgálat felhívása nélkül is hozzáférést adhat a fontosabb adataihoz web-es ügyfélkapun keresztül.

Az alábbi bemutató oldalon egy ügyfélkapu alkalmazás látható. Az Ön ügyfelei a bejelentkezés után láthatják a saját megrendeléseiket, számlájukat, egyéb információkat.

Miért ajánlom az IRIS Ügyviteli Rendszert?

1. A programot a nagykereskedők leggyakoribb folyamataira szabtuk. Használatával jelentősen csökkennek az adminisztrációs terhek, miközben átláthatóvá és hatékonyabbá válik a vállalkozása

2. Kezdő vállalkozások számára is elérhető, moduljaiból mindig csak annyiért fizet, amennyire szüksége van. A vállalkozás növekedésével bármikor újabb modulokkal bővíthető, a program cseréje nélkül

3. A szoftver egyes moduljainak a fejlesztését az adott területhez értő szakemberek bevonásával végzem, ezért a gyakorlatban hatékonyan használható megoldásokat tudok adni a felmerülő ügyviteli problémákra

4. A programot folyamatosan fejlesztem, hogy még évek múlva is korszerű megoldást jelentsen az Ön vállalkozásának

5. Felhasználói visszajelzések alapján végzem a fejlesztéseket, ezért a program egyre több ügyviteli problémára nyújt megoldást

6. Összetett ügyviteli folyamatokat is le tud kezelni, ugyanakkor könnyen átlátható és kezelhető

7. A program havidíjas konstrukcióban érhető el, így folyamatosan érdekelt vagyok abban, hogy hosszú távon, megbízhatóan működjön

8. Az egyedi, személyre szabott megoldásokkal nagymértékben lecsökkentheti az adminisztrációra fordított időt és energiát, így hatékonyabbá teheti vállalkozása működését

Gravity

Gyakran Ismételt Kérdések

Ez esetben egyszerűen felmondhatja a bérleti szerződést, és nem kell tovább fizetnie. A bérleti konstrukció egyik előnye, hogy nem kell előre kifizetni egy nagyobb összeget egy ismeretlen rendszerre. Sőt, ha 60 napon belül bont szerződést, a már kifizetett bérleti díjat is visszautalom! A másik előny, hogy így én is érdekelt vagyok abban, hogy folyamatosan fejlesszem és naprakészen tartsam az IRIS Ügyviteli Rendszert – különben ügyfeleim nem fizetnék tovább ...
Természetesen, a későbbiekben HALADÓ és a PROFI csomagra is gond nélkül át lehet váltani. Visszafelé is léphet, ha rájött, hogy nem tudja kihasználni az összetettebb csomag előnyeit.
  • Ha Önnek már van meglévő domain neve, akkor az ügyfélkapu elérése lehet akár a meglévő domain név aldomainje (pl.: ugyfelkapu.jelenlegidomainnev.hu)
  • Ha nem akarja, hogy saját domainre kerüljön, lehet egy teljesen új domain név is ( például jelenlegidomainnev-ugyfelkapu.hu)
Egyikkel sem, de nincs is rá szükség. Az ügyviteli rendszer saját számlázó modult tartalmaz, amely a számla kiállítása után automatikusan küldi az adatokat a NAV online rendszerébe, így extra számlázóprogram már nem fog Önnek kelleni.

Ha az Ön vállalkozásának a jellege olyan, hogy a későbbiekben is kevés számlát állít ki, akkor Önnek tényleg elég egy egyszerű számlázó program. Viszont ha most csak azért állít ki kevés számlát, mert még nem indult be a "biznisz", akkor viszont jobban jár, ha még azelőtt gondoskodik egy ügyviteli rendszerről, mielőtt beindulna. Mert utána már sokkal nehezebb és költségesebb lesz az áttérés a régi programról az újra

Jelenleg is van olyan ügyfelem, ahol évente 10-15 ezer számlát (és egyéb bizonylatot) állítanak ki a programmal. A bizonylat rögzítések is úgy vannak megoldva, hogy gyorsan lehessen rögzíteni akár több tucat tételt is egy bizonylatra. Nagyon gyakori, hogy egy bizonylaton akár 100-150 darab tétel is szerepel. Az adatrögzítést tovább lehet gyorsítani vonalkód olvasók, és kézi adatgyűjtők alkalmazásával.

Továbbá van olyan ügyfelem, ahol 200 ezer terméket és 5-10 ezer ügyfelet kezelnek a szoftverrel.

Az ügyviteli rendszer pedig olyan adatbázis technológiát használ, amivel nem gond a nagy adatmennyiség kezelése.

  • A KEZDŐ csomag telepítése esetén távoli eléréssel belépek az Ön gépére, és telepítem a programot
  • A HALADÓ csomag telepítése esetén már valószínűleg szükség lesz az Ön rendszergazdájára is, ezt a szerverre is telepíteni kell
  • A PROFI csomag telepítése esetén szerződött adatbázis- és webszolgáltató partnerem végzi a telepítés nagy részét a saját szerverükön
Természetesen igen. Az irodában lévő desktop alkalmazás titkosított VPN kapcsolaton keresztül kapcsolódik az ügyviteli rendszer adatbázisához, a webalkalmazás pedig titkosított https protokollon keresztül kommunikál a szerverrel.
A havidíjon kívül semmilyen pluszköltség nincsen, a havidíj már tartalmazza az adatbázis tárhely és a webtárhely bérleti díját is
Igen, a kötelező NAV adatszolgáltatáson kívül a programból elérhető a NAV által elérhetővé tett összes lekérdezés
  • Automatikusan letöltődnek a partneradatok a NAV rendszeréből az adószám megadása után
  • Minimális adatrögzítésre van szükség az alkatrészek, termékek bevételezésénél, mivel az Önök részére kiállított bejövő számlákat is le tudja tölteni az ügyviteli rendszer
  • A NAV-hoz beküldött bejövő és kimenő számlák listája is lekérdezhető

Nem kell kétszer rögzíteni. A rendelésből egy gombnyomással készíthető szállítólevél vagy számla. Illetve tételenként is ki lehet választani, hogy melyik tétel kerüljön a szállítólevélre vagy a számlára és a program folyamatosan nyilvántartja a már számlázott (elszállított) mennyiségeket. Így tudni fogja, hogy még melyik megrendeléseket nem teljesítette

A könyvelőjére ezután is szüksége lesz. Viszont, ha a banki kifizetéseket csak a könyvelője tartja nyilván, akkor több mint egy hónap is eltelhet, amíg megtudja, hogy melyik ügyfele nem egyenlítette ki a számláit. Viszont az Ön ügyfele már a számla lejárta után egyszerre tudja, hogy Ön "nincsen képben", mert nem jelezte neki, hogy lejárt a számlája. Ezért legközelebb még később fog fizetni és bankautomatának használja az Ön cégét. Vagy egyszerűen csak a fiókban van a számla és elfelejtette utalni...

Ha a banki befizetések naprakészen vannak vezetve a programban, akkor fizetési emlékeztetőt, illetve fizetési felszólítást is tud küldeni az ügyfelének.

Ráadásul a banki modul képes a legtöbb bank által előállított interfész file-t beolvasni, így a banki befizetések rögzítése minimális adatrögzítéssel megoldható.

Tehát nagyon sok előnye van, ha az ügyviteli rendszerben is vezeti a számlára történt kifizetéseket. Ráadásul ez egy kontroll is lehet a könyvelővel.

Az IRIS – Ügyviteli Rendszer bérleti díjai

HALADÓ

Helyi hálózatban korlátlan számú gépen használható
15 000 Ft/hó

  • Rögzíthető számlák száma: korlátlan
  • Rögzíthető egyéb bizonylatok száma: korlátlan
Szeretnék többet tudni

PROFI

Helyi hálózatban korlátlan számú gépen + online elérés
21 000 Ft/hó

  • Online
  • Ügyfélkapu webapplikáció
  • Domain név (választott név)
  • Adatbázis tárhely (1 GB) később bővíthető
Kérem az ingyenes online bemutatót

Felhasználási feltételek:

A szoftver működésének nincsenek extra követelményei. Az ügyviteli rendszer bármilyen számítógépen működőképes, amely Windows 10 vagy Windows 11 futtatására alkalmas.

Az ügyviteli rendszer telepítése és a működése is összetett, ezért egyedül nehéz az indulás – Kérjen 60 perces ingyenes online szoftver bemutatót!

Megmutatom az IRIS - Ügyviteli Rendszert működés közben, és a felmerülő kérdésekre is válaszolok, hogy könnyebben tudjon dönteni.

Adja meg nevét és e-mail címét, és 48 órán belül felveszem Önnel a kapcsolatot

Az e-mail címet legyen szíves kitölteni!
A keresztnevét legyen szíves kitölteni!